Sesje integracyjne – wylosowani kursanci



W tym miejscu przedstawiamy zestawienie nazwisk wylosowanych jak zwykle w naszej stałej grze „Sprezentuj Sobie Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych laureatów zapisujemy na nasze Ekstremalne Wyjazdy Oparte o Zabawy Negocjacyne w Fromborku.
Na nasz wyjazd integracyjny zapraszamy tych słuchaczy z wymienionych obok projektów:

  • Bogusz Korzeniak, Kurier, Domaniów, program e-learning z rozwiązywania problemów
  • Krystian Kwaśniewski, Inżynier elektryk, Łubnice, moduł coachingowy z budowania potencjału samodoskonalenia się

  • Pamela Bulka, Kierownik Działu ds. Operacji i Wdrozeń, Korczew, warsztat zamknięty z kierowania projektami

  • Regina Konon, Inżynier telekomunikacji , Kołaczyce, warsztat otwarty z technik zapamiętywania i mnemotechniki

  • Zbyszko Fogel, Inkasent, Polska Cerekiew, wykład z inteligencji emocjonalnej

    Poniżsi klienci wygrali nagrodę główną: Hotel ze Spa w Beskidzie Śląskim- Weekend dla dwojga:

  • Teodora Perkowska, Reprezentant Sprzedaży Do Spraw Usług Telekomunikacyjnych, Proszowice, moduł coachingowy z planowania, sterowania i harmonogramowania złożonych zadań
  • Liliana Gąsiorowska, Redaktor wydawniczy , Nowy Dwór Mazowiecki, szkolenie z marki osobistej

  • Mikołaj Fogel, Kolporter, Samborzec, warsztat otwarty z budowania relacji ze współpracownikami

    Specjalny niedzielny jednodniowy wyjazd „Seans w grocie solnej ” wygrali:

  • Andrzej Kmiecik, Windykator, Stężyca, szkolenie z prowadzenia spotkań
  • Klara Panuś, Kierownik ds. Zatrudnienia, Trzebiechów, warsztat zamknięty z kształtowania proaktywnej kultury organizacyjnej

  • Bogumiła Jasińska, Redaktor programowy, Będzino, program e-learning z zaawansowanego wykorzystania Worda

  • Florencjusz Gadowski, Ekonometryk , Gostynin, program e-learning z planowania czasu

    Wśród poniższych uczestników naszych szkoleń wyolowaliśmy drobny prezent: toster a także wytrzymałe walizku poliwęglanowe

  • Liliana Salicka, Reprezentant Sprzedaży ds. Sieci Handlowych, Puławy, szkolenie z asertywności w kontaktach z trudnymi klientami
  • Marcelina Jarczyńska, Trener sportowy, Zawoja, wykład z sztuki zarządzania emocjami