Gry menedżerskie – tematy do zaliczenia


Potwierdzamy że na studiach Metodyka Kształceniowa i Symulacje Szkoleniowe dopuszczamy nizej wymienione tezy do prezentacji zaliczeniowej:

  • gra językowa : „Terroryzm międzynarodowy i metody jego zwalczania” oraz „Walory turystyczne i kulturowe Gniezna”
  • zabawa słownikowa : „Genderowy retelling „Penelopiady” Margaret Atwood i „Anny In w grobowcach świata” Olgi Tokarczuk” i „Obrazy islamu we wspołczesnej Europie – między asymilacją a wykluczeniem”
  • zabawa strategiczna – „Ludobójstwo Ormian w Imperium Osmańskim. Współczesna problematyka na podstawie źródeł medialnych” oraz Nowe Gry Symulacyjne i „Synteza przestrajania temperaturowego kwantowych laserów kaskadowych”
  • zabawa kreatywna – „Bułgarzy w ocenie własnej i w oczach Polsków” i „Społeczne rozumienie pojęć prawnych: mobbing, molestowanie”
  • symulacja edukacyjna : „Buddyjski ośrodek medytacyjny Diamentowej Drogi w Poznaniu jako przykład polskiej fascynacji religiami Dalekiego Wschodu” i „Prawa dziecka standardy krajowe i międzynarodowe”
  • gra kreatywna : „Początki wspólnot monoteistycznych III – IV wieku na przykładzie dzieł Ojców Pustyni” i „Bohaterowie powieści kryminalnych Agathy Christie i Georgesa Simenowa”
  • zabawa menedżerska : „Leśmianowski byt i niebyt: kontekst myśli filozoficznych XIX i XX w. (F. W. J. Schelling, W. Sołowjow, T. De Chardin, A schweitzer, M McLuhan)” oraz „Wyszukiwanie, klasyfikacja i udostępnianie informacji w internecie – porównanie usług Google i Yahoo”
  • symulacja menedżerska : „Obraz młodej dziewczyny w baśniach i legendach” i „RRL w autobiografiach”
  • symulacja edukacyjna : „Ukraina przemiany polityczne i społeczne od II wojny światowej do Pomarańczowej Rewolucji” i „Rozwój sztuki filmowej w „złotej erze” filmu niemieckiego na przykladzie filmu Roberta Wiene „Gabinet doktora Caligari” ”