Scenki menedżerskie – zalecenia do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne zezwala się na tu przedstawione opracowania do egzaminu:

  • gra biznesowa – „Budżet partycypacyjny: przestrzeń dla społeczeństwa obywatelskiego” oraz „Integracja europejska, a chrześcijaństwo w Polsce”
  • zabawa edukacyjna : „Kobieta upadła czy bestia wyzwolona. Postać Nany w utworze Emila Zoli” oraz „Tadeusz Kantor indywidualność osobowa i twórcza”
  • zabawa kreatywna – „Fotografie wojenne w kulturze współczesnych mediów” i Symulacje Szkoleniowe oraz „Wpływ kultury ukraińskiej na społeczność lokalną obszaru Warmii i Mazur”
  • zabawa komunikacyjna : „Wizje człowieka w twórczości P. K. Dicka” oraz „Wspołczesny medialny wizerunek mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce”
  • symulacja zespołowa – „Kiedy człowiek przestaje być człowiekiem na podstawie Miasta ślepców Jose Saramago” i „Mitopoetycki obraz rusałki. Konteksty nurtu romantycznego”
  • zabawa biznesowa : „Dekadentyzm Charlesa Baudelaire’a jako droga do nowoczesności na przełomie XIX/XX wieku ” i „Stan i perspektywy rozwoju turystyki i rekreacji Puław i okolic”
  • zabawa komunikacyjna : „Protestantyzm w Polsce i na Bałkanach” i „Trzecia Rzesza w opiniach pracy polskiej w latach 1933-1939 ”
  • symulacja decyzyjna – „Reklama i public relations na przykładzie działalności sieci Hoteli Pietrak” i „Postać dziewiętnastowiecznego flâneura (miejskiego obserwatora) w ujęciu Waltera Benjamina”
  • gra strategiczna – „Problematyka społeczna w listach 72-73 świętego Ambrożego oraz w Relatio Symmachusa ” i „Retoryka w kampanii samorządowej na przykładzie miasta Grudziądz”