ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: opracować ćwiczenie indywidualne dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie analizy krótkich scen z jednego z poniższych filmów:
Zwolnieni z życia; Waldemar Krzystek
Poważny człowiek; Ethan Coen, Joel Coen, Jak złamać 10 przykazań; David Wain
Bonnie i Clyde; Arthur Penn
Las Vegas Parano; Terry Gilliam, Mamma Roma; Pier Paolo Pasolini
Obcy – 8. pasażer „Nostromo” ; Ridley Scott
Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Angelus; Lech Majewski
Amores perros; Alejandro González Iñárritu, Ich noce; Frank Capra
Duchy Mississippi; Rob Reiner
Wielka Heca Bowfingera; Frank Oz, Harry i Hendersonowie; William Dear
Speed: Niebezpieczna prędkość; Jan De Bont
Pokój Marvina; Jerry Zaks
SYMULACJA NR 3: wymyślić artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na bazie tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:
Pink Floyd, The Piper at the Gates of Dawn, T.Love, King
Aerosmith, Get A Grip, Metallica, Seek And Destroy, Joplin, Janis, Cheap Thrills
Bad Brains, I Against, Dire Straits, Love Over Gold, Sting, …Nothing Like The Sun
Joy Division, Closer
ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka prostego spisywania skomplikowanych instrukcji. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki ulotkę przyjmowania wybranej zwymienionych tutaj tabletek:
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
68.1, Leki hormonalne do podawania przezskórnego, zawierające estradiol lub estradiol w skojarzeniu z progestagenami
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
50.0, Dermatologiczne leki przeciwgrzybicze do stosowania ogólnego – terbinafina
41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone