Problematyka uzupełniająca – – andragogika – przedmiot interpersonalne


ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: opracować ćwiczenie indywidualne dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie analizy krótkich scen z jednego z poniższych filmów:

  • Zwolnieni z życia; Waldemar Krzystek
  • Poważny człowiek; Ethan Coen, Joel Coen, Jak złamać 10 przykazań; David Wain
  • Bonnie i Clyde; Arthur Penn
  • Las Vegas Parano; Terry Gilliam, Mamma Roma; Pier Paolo Pasolini
  • Obcy – 8. pasażer „Nostromo” ; Ridley Scott
  • Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Angelus; Lech Majewski
  • Amores perros; Alejandro González Iñárritu, Ich noce; Frank Capra
  • Duchy Mississippi; Rob Reiner
  • Wielka Heca Bowfingera; Frank Oz, Harry i Hendersonowie; William Dear
  • Speed: Niebezpieczna prędkość; Jan De Bont
  • Pokój Marvina; Jerry Zaks

    SYMULACJA NR 3: wymyślić artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na bazie tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:

  • Pink Floyd, The Piper at the Gates of Dawn, T.Love, King
  • Aerosmith, Get A Grip, Metallica, Seek And Destroy, Joplin, Janis, Cheap Thrills
  • Bad Brains, I Against, Dire Straits, Love Over Gold, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Joy Division, Closer

    ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka prostego spisywania skomplikowanych instrukcji. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki ulotkę przyjmowania wybranej zwymienionych tutaj tabletek:

  • 16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
  • 68.1, Leki hormonalne do podawania przezskórnego, zawierające estradiol lub estradiol w skojarzeniu z progestagenami
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 50.0, Dermatologiczne leki przeciwgrzybicze do stosowania ogólnego – terbinafina
  • 41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
  • 178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone