Granty Europejskie na treningi dla firm


Zawiadamiamy iż w ramach funduszu dofinansowań „Mazowiecki Program Edukacyjny” do trzeciego etapu dostały się niżej wymienione programy:

  • stworzenie mobilnej Platformy Narzędzi Analizy Ekonomicznej – treningi ze stresu
  • stworzenie modułowego modelu internetowego pozwalającego na samodzielne, kompleksowe kreowanie tożsamości wizualnej firmy – treningi ze stresu
  • Szkolenia Z Negocjacji W Kielcach – szkolenia z przywództwa
  • stworzenie oraz promocja portalu cyfrowego umożliwiającego publikację oraz wymianę wiedzy praktycznej – eWiempl – szkolenia negocjacyjne
  • stworzenie portalu elektronicznego stanowiącego platformę dla modelu do planowania realizacji zadań i rozliczania czasu pracy w przedsiębiorstwach – treningi z przywództwa
  • wypracowanie serwisu systemowego monitorowania systemów informatycznych – warsztaty handlowe
  • zbudowanie telemedycznej platformy usługowej – treningi z delegowania
  • wzrost konkurencyjności i zwiększenia udziału sprzedaży na rynki zagraniczne – warsztaty z konfliktów
  • reorganizacja strategii spółki Gerda na rynkach UE Etap 1 – opracowanie planu rozwoju importu – szkolenia HR
  • Agn@s – multimedialna struktura współpracy B2B pomiedzy Agencja Nasienna sp z oo a Partnerami – szkolenia z komunikacji
  • standaryzacja wymiany informacji handlowej pomiędzy przedsiębiorstwem „DAREK” i kontrahentami dla poprawy efektywności dystrybucji i sprzedaży – szkolenia firmowe
  • Badania nad redukcją masy amortyzatorów samochodowych wraz z implementacjam – 3430 (PKWiU 2004) – szkolenia handlowe
  • BUDOWA projektU B2B DLA BIURA USŁUG KSIĘGOWO FINANSOWYCH URSZULA OBARZANEK I JEGO KONTRAHENTÓW – treningi HR
  • Centrum kompetencji zarządzania własnością intelektualną – IP Hub – warsztaty sprzedażowe
  • Chroń swój sukces! Ochrona własności intelektualnej dla firm – szkolenia z zarządzania projektem
  • Dywersyfikacja przedsiębiorstwa-implementacja innowacyjnej technologii wytwarzania produktów z tworzyw polimerowych – szkolenia z kreatywności
  • multimedialny model wspierania obsługi serwisowej i gwarancyjnej (Service Desk) – szkolenia z zarządzania czasem