Gry edukacyjne – wytyczne do zaliczenia


Informujemy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Umiejętnościowe rekomenduje się tu przedstawione tematy do pracy dyplomowej:

  • gra słownikowa : „Możliwości wykorzystania energii wiatrowej w Polsce” i „Tradycja, kultura i religia hinduska w kinematografii indyjskiej”
  • symulacja strategiczna – „Ksiażka jako najszlachetniejsza forma dialogu. Polska literatura współczesna w Niemczech po 1918 r.” i „Pozytywistyczny spór o kształt powieści”
  • gra językowa : „Polityka kulturowa i strategia rozwoju kultury w Polsce od wstąpienia Polski do UE na studium przypadku powiatu poznańskiego” i Symulacje Biznesowe oraz „Świete drogi Europy”
  • symulacja edukacyjna – „Różne wizje utopii w perspektywie historycznej i kulturowej” oraz „Rozumienie pojęcia wolność”
  • symulacja kreatywna – „Dzieje psychiatrii w Wielkopolsce na danych źródłowych z funkcjonowania szpitala Dziekanka w Gnieźnie” i „Rola i znaczenie szlaku świetego Jakuba w turystyce pielgrzymkowej Hiszpanii”
  • gra zespołowa : „Bohaterowie powieści kryminalnych Agathy Christie i Georgesa Simenowa” i „Polsko-ukraińskie stosunki wobec wezwania czasu (w kręgu pierwszych zagadnień)”
  • gra strategiczna – „Współczesna rola mediów katolickich w Polsce. Wpływ mediów katolickich na wiare i poglądy ich odbiorców” oraz „Obraz małej ojczyzny w mediach na podstawie Gniezna i okolic”
  • zabawa słownikowa – „Status osób z zaburzeniami psychicznymi w aspekcie społeczno-prawnym” oraz „Ludowe nazwy roślin”
  • gra zespołowa – „Wschód i zachód w powieści Richarda Masona „Świat Suzie Wang”” i „Ochrona praw dziecka ”