SYMULACJA NR 1: przygotować sesję szkoleniową dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie oglądania fragmentów z wybranego z poniższych filmów:
Angielski pacjent; Anthony Minghella
Prekursor; Grzegorz Królikiewicz, Konformista; Bernardo Bertolucci
Cztery noce z Anną; Jerzy Skolimowski
Marzenia ryb; Kirill Mikhanovsky, Jak działa jamniczek; Julian Józef Antonisz
Wszystko na sprzedaż; Andrzej Wajda
Poza prawem; Jim Jarmusch, Ferdydurke; Jerzy Skolimowski
American Pie: Wakacje ; Steve Rash, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
Randka w ciemno; Blake Edwards
Mission: Impossible 2; John Woo, Mrówki w gaciach; Marc Rothemund
Człowiek w ogniu; Tony Scott
Droga bez powrotu ; Rob Schmidt
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: opracować artystyczną zabawę team building na bazie tekstu do wybranego z następujących przebojów:
Metallica, Ride The Lighting, Taste, Taste
R.E.M., Automatic For The People, Klaus Mitffoch, Jezu jak się cieszę, Thin Lizzy, Whiskey In The Jar
Brygada Kryzys, Brygada Kryzys, Temple Of The Dog, Temple Of The Dog, Sting, …Nothing Like The Sun
I Ching, Ja płonę
ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność jednoznacznego prezentowania naukowych danych. Spisać komunikatywną dla statystycznego polaka procedurę użytkowania dowolnej zwymienionych tutaj leków:
81.1, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania pozajelitowego
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
17.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – inhibitory alfaglukozydazy – akarboza
163.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – płynne postacie farmaceutyczne
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
36.0, Leki moczopędne – tiazydowe i sulfonamidowe
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne